2015. augusztus 25., kedd

Beszéd és egy kis infó - 00.

Sziasztok!

Ezennel köszöntelek benneteket az If you like című írásom hivatalos blogján!
Ezt a történetemet, ami egyébként egy Luke Hemmings fanfiction, már korábban elkezdtem, de eddig még csak a Wattpadon volt elérhető ahol, már a 20K megtekintéshez közelítünk, viszont most már itt is. 

Lényegében ezt az oldalt csak azért csináltam, mert olyan hiány érzetem volt. Először amikor írtam, azt itt a Bloggeren csináltam, és amikor abbahagytam és átváltottam a Wattpadre, ami persze nagyon tetszett és még most is szeretem, hiányozni kezdett az e fajta oldalszerkesztés.

Szóval, most itt vagyok és szép sorba fogom felrakosgatni a fejezeteket ide is, amíg utol nem érem magam, és az újakat fogom hozni.
Remélem sok feliratkozó lesz és érdeklődő, mint a Wattpaden, mivel, ezzel az oldallal az is a szándékom, hogy népszerűsítsem a történetet.

                                                                                                           xx Pinky



- Nem vagyok túl szerencsés. Általában inkább balszerencsés.
Ami mostanság történt velem, arról nem nemigazán tudom eldönteni, hogy a szerencse műve e. -




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése